Over PTB Transportmiddelen

PTB is opgericht in 1897 en is van oudsher een Gronings bedrijf. De onderneming is sinds haar start in de 19e eeuw uitgegroeid van smederij in de Groningse binnenstad tot een groep van inmiddels vier bedrijven. Alle ondernemingen richten zich op klantspecifieke oplossingen, van maatwerk transportmiddelen tot magazijninrichting. PTB Transportmiddelen levert al jarenlang betrouwbare producten en service aan een landelijke krantenkring. Dagelijks werken onze servicemonteurs zowel onderweg als in de werkplaats aan het repareren, onderhouden en keuren van transportmiddelen.

ptb transportmiddelen groningen

Onze missie

Het optimaliseren van logistieke processen door de ontwikkeling, levering en het onderhouden van kwalitatieve en betaalbare transportmiddelen.

Onze mensen

Nuchtere vakmensen, met een passie voor technische producten. Innoveren doen we samen. Als medewerkers met elkaar en met onze klanten. We kennen onze producten door en door.

Onze historie

Opgericht in 1897 door de heren Pot & ter Borgh in de binnenstad van Groningen. Van hoefsmederij, tot machinefabriek, tot machinebouwer. Inmiddels werken we vanuit twee moderne productielocaties aan de rand van Groningen.

Onze producten

Alles waar u als ondernemer behoefte aan heeft voor het verplaatsen en opslaan van goederen, aangevuld door hulpmiddelen om de ruimte waar deze goederen zich bevinden schoon en veilig te houden.

historie ptb groningen