Industriële stofzuiger

Wilt u uw bedrijf schoonhouden? Een industriële stofzuiger kan u daarbij, afhankelijk van uw toepassing, behulpzaam zijn. Een industriële stofzuiger is een machine voor industrieel gebruik en moet voldoen aan hoge kwaliteitseisen op het gebied van effectiviteit en duurzaamheid. Een goede industriestofzuiger is sterker en robuuster gebouwd dan een stofzuiger uit een consumenten-reeks. PTB heeft een breed assortiment aan industriezuigers; olie- & spanenzuigers voor in de metaalsector, stofzuigers voor in de electronica-, hout-, of metaalindustrie, stof- en waterzuigers of explosieveilige Atex-machines voor in de pharmacie-, chemie-, of foodsector.

Naast alle modellen op 230V of 380V, levert PTB ook stofzuigers en centrale stofzuigsystemen op perslucht. PTB kan voor iedere toepassing een passende machine leveren. Uiteraard kan PTB u ook van dienst zijn in het onderhoud en in de levering van onderdelen of accessoires. Ons werkgebied gaat verder dan de provincies Groningen, Friesland en Drenthe. Wij bedienen klanten door heel Nederland. Wij bieden onder andere de volgende types: standaard industrie stofzuigers, industrie stofzuigers met verrijdbare vuilcontainer, industrie stofzuigers met afvalzak, industrie stofzuigers op perslucht, pneumatische stofzuigers, oliezuigers en spanenzuigers, explosiebeveiligde stofzuigers, ATEX stofzuigers.

Offerte aanvragen Occasions bekijken