Elektrische pompwagen

De elektrische pompwagen is wereldwijd het meest gebruikte transportmiddel voor het verplaatsen van pallets. De handmatige pompwagen is bijna verleden tijd, door de ontwikkeling van de betaalbare elektrische pompwagen. Onze elektrische pompwagens zijn voor het overgrote deel van staal gemaakt en kunnen daarom tegen een stootje. Met de proportionele elektrische aandrijving, voor zowel de semi- als volledig elektrische modellen, kunt u zelf uw rijdsnelheid bepalen. Voor een elektrische pompwagen van PTB betaalt u niet teveel.

Waarom een elektrische pompwagen van PTB?

• Altijd modellen uit voorraad leverbaar.
  • Veel modellen met ingebouwde oplader, voor optimaal gebruiksgemak.
  • Landelijke levering.
  • Bel gratis voor persoonlijk advies.
  • Altijd voorzien van CE & BMWT-keur.

Elektrische pompwagen met li-ion batterij

De li-ion batterij kent vele voordelen. Daarom is bijna elke elektrische pompwagen in ons assortiment voorzien van dit type batterij. Hiermee profiteer je van snel en tussentijds opladen, ongeacht het energieniveau. Geen onderhoud en een klein formaat batterij.

Offerte aanvragen Occasions bekijken

Ergonomie

Vervang uw handmatige pompwagen door een (semi) elektrische pompwagen en voorkom lichamelijke belasting.

Veiligheid

Een elektrische pompwagen stopt automatisch bij het loslaten van de stuurarm. Voorkom beknellingen dankzij den belly-switch aanrijdbeveiliging. Onze elektrische pompwagens zijn voorzien van een automatische parkeerrem met terugrolbeveiliging.