Nieuwe Gepersonaliseerde Heftruck Voor Luminoxx

Luminoxx heeft een nieuwe elektrische heftruck gekocht bij PTB Transportmiddelen. De heftruck is zwart uitgevoerd, volgens de stijl van het bedrijf. De gloednieuwe TransClusion heftruck heeft 3 ton hefvermogen en kan tot 4,5 meter heffen. De heftruck is uitgevoerd met extra opties zoals een geïntegreerde sideshift en een vorkversteller.

Nieuwe Gepersonaliseerde Heftruck Voor Luminoxx

Luminoxx ontwerpt en produceert een verscheidenheid aan producten. Van meubelstukken tot grote industriële producten, voor zowel de particuliere als de zakelijke markt. De onderneming is gevestigd in een modern pand in Groningen, waar zowel de ontwerp- als productieafdeling is gesitueerd.

Nieuwe Gepersonaliseerde Heftruck Voor Luminoxx

De nieuwe elektrische heftruck heeft de voorganger, een LPG heftruck, vervangen. Bij Luminoxx krijgt de heftruck een veelzijdige functie, als assistent in de productiehal en voor het laden en lossen van vrachtwagens. Wij wensen het personeel van Luminoxx veel werkplezier met de nieuwe heftruck!

Meer informatie over Luminoxx: www.luminoxx.com
Wilt u ook een gepersonaliseerde heftruck? Vraag ons naar de mogelijkheden.