Afgeleverd: PTB Heftruck voor Maatschap Bos

In het begin van dit jaar hebben we een tweeënhalf tons PTB heftruck afgeleverd bij Maatschap Bos in Godlinze. De oude heftruck van het bedrijf was aan vervanging toe. Ze hebben toen de keuze gemaakt om een PTB heftruck in huis te nemen. De nieuwe PTB heftruck zal worden ingezet voor het vervoeren en lossen van zware kisten, welke gebruikt worden voor het vervoer en opslag van gewassen, zoals aardappelen. Maatschap Bos vervoert op jaarbasis duizenden kisten, waarvoor ze een stevige en betrouwbare heftruck nodig hebben.

Afgeleverd: PTB Heftruck voor Maatschap Bos

Deze sterke heftruck wordt aangedreven door een Yanmar dieselmotor en Okamura automaat. Daarnaast is de truck voorzien van een derde en vierde ventiel, met deze ventielen kunnen extra accessoires worden toegevoegd aan de truck. Maatschap Bos gebruikt deze ventielen voor een kistenkantelaar, welke op het vorkenbord is geplaatst. De kistenkantelaar in combinatie met de side-shift is een handige combinatie voor het lossen en verplaatsen van de zware kisten, met de side-shift kunnen de kisten heel specifiek gepositioneerd worden en de kistenkantelaar kan daarop gebruikt worden om een kist te kiepen.

Afgeleverd: PTB Heftruck voor Maatschap Bos

Wij wensen Maatschap Bos heel veel werkplezier met deze nieuwe aanwinst!

Technische specificaties

Model: FD25-5
Hefvermogen: 2500 kg
Hefhoogte: 4700 mm
Besturing: Yanmar dieselmotor
Type mast: triplex freelift mast
Banden: Luchtbanden
Inclusief: geïntegreerde side-shift en derde/vierde ventiel

PTB biedt al meer dan honderd jaar een ruim assortiment logistieke machines aan. Zoekt u nog een machine voor uw bedrijf, dan kunt u altijd bellen, mailen of langskomen in onze Showroom in Groningen. Wij leveren machines van groot tot klein, van vijftig tons pallettrucks tot steekwagens.