APSolar verplaatst hun zonnepanelen met de elektrische heftruck van PTB

Onlangs hebben wij APSolar uit Hoogezand verblijd met een nieuwe elektrische driewiel heftruck. APSolar is gevestigd in Hoogezand en verkoopt, installeert en adviseert over zonnepanelen. Dagelijks zijn er een heel aantal teams onderweg om zonnepanelen te installeren. Het bedrijf telt inmiddels zo’n vijfendertig medewerkers. Vanuit hun eigen magazijn in Hoogezand worden de zonnepanelen geleverd. Hiermee wil APSolar zonne-energie systemen toegankelijk maken voor iedereen. Klanten besparen flink op energiekosten en werken samen met APSolar aan een duurzame toekomst.

APSolar verplaatst hun zonnepanelen met de elektrische heftruck van PTB

De compacte driewiel elektrische heftruck heeft 1600 kg hefvermogen en kan tot 4500 mm heffen. Daarnaast is de machine uitgerust met 1400 mm vorken voor grote pallets. De compacte bouw van de machine is ideaal voor het verplaatsen van grote pakketten zonnepanelen in het magazijn van APSolar. Met een geïntegreerde sideshift kunnen pallets nauwkeurig geplaatst worden. Naast het magazijnwerk wordt de machine ook gebruikt om op het buitenterrein bedrijfswagens te laden en lossen.

APSolar verplaatst hun zonnepanelen met de elektrische heftruck van PTB

Wij wensen het personeel van APSolar veel werkplezier met de nieuwe heftruck!

Weten welke heftruck voor uw organisatie geschikt is? Neem dan contact op!