Like it a Lot kiest voor magazijntrucks en een reinigingsmachine van PTB

Like it a Lot importeert en levert tassen collecties aan detaillisten door heel Europa. Het bedrijf groeit snel en is daarom naar een nieuw bedrijfspand verhuisd. PTB Transportmiddelen heeft voor het warehouse nieuwe magazijntrucks geleverd, waaronder orderpickers, een meerijd palletwagen, een contragewicht stapelaar en een reinigingsmachine. Samen met PTB heeft Like it a Lot gekozen voor machines die zorgdragen voor optimale efficiëntie van de logistiek en borg staan voor veilig werken in het warehouse.

Like it a Lot kiest voor magazijntrucks en een reinigingsmachine van PTB

Like it a Lot levert collecties tassen onder de merknamen Piace Molto, New Rebels en Justified Bags. Daarnaast werkt het bedrijf samen met afnemers voor het ontwikkelen van private labels. Dagelijks worden orders verstuurd naar alle hoeken van Europa.

Like it a Lot kiest voor magazijntrucks en een reinigingsmachine van PTB

De nieuwe TransClusion orderpickers worden gebruikt voor het verzamelen van bestellingen. De stapelaar heeft een veelzijdige taak, waaronder het plaatsen van goederen in stellingen en het laden en lossen van vrachtwagens. De meerijd palletwagen wordt gebruikt voor het vervoeren van pallets over lange afstanden en wordt ook ingezet bij het verzamelen van klantbestellingen.

Like it a Lot kiest voor magazijntrucks en een reinigingsmachine van PTB

De nieuwe orderpickers hebben een groot aandeel in de efficiëntie en de veiligheid van het order verzamelproces. De bestuurder bedient de machine vanuit een overzichtelijke sta-plek tussen de aandrijfmodule en de last. Een comfortabele rugleuning en ergonomische besturing zorgen voor een prettige bediening. De bestuurder kan snel afstappen door de van beide zijden toegankelijke bedieningspositie, waardoor hij op een efficiënte wijze goederen vanuit de stellingen op een pallet kan plaatsen, en zich vervolgens snel naar de volgende pick-locatie kan verplaatsen.

Like it a Lot kiest voor magazijntrucks en een reinigingsmachine van PTB

PTB heeft naast de nieuwe transportmiddelen ook een wendbare reinigingsmachine geleverd. Deze compacte elektrische opzit-veegmachine zal gebruikt worden voor het schoonhouden van alle gangen en uithoeken van het magazijn.

Wij waarderen het vertrouwen dat Like it a Lot in ons stelt en wensen alle medewerkers van het bedrijf veel werkplezier met de nieuwe machines!