Heftruck onderhoud

Heftruck onderhoud nodig? PTB is een betrouwbare en gecertificeerde partner voor het onderhoud van heftrucks, palletwagens en andere soorten interne transportmiddelen. Heeft uw heftruck onderhoud nodig of heeft u vragen over de mogelijkheden bij PTB Transportmiddelen? Neem gerust contact met ons op.

Betrouwbaar heftruck onderhoud

Voorkom ongemakken, storingen en kostbare reparaties van uw heftrucks met deskundig onderhoud. Onze monteurs hebben jarenlange ervaring. Wij hebben alle kennis, vakmanschap en middelen in huis om deskundig klein en groot onderhoud te bieden. Door slim in te kopen hanteren wij scherpe tarieven. PTB heeft de meeste onderdelen voor u op voorraad. Is het gewenste product niet op voorraad? Geen probleem, wij bestellen het voor u en u heeft het de volgende dag in huis.

Heeft u een storing? Wij helpen u binnen 24 uur!

Garanties PTB heftruck onderhoud

Heftruck onderhoud bij PTB Transportmiddelen biedt u de volgende garanties:

• Gekwalificeerde en vriendelijke monteurs
  • Indien nodig een vervangende heftruck
  • Voor grote reparaties verplaatsen wij uw machine naar onze werkplaats
  • Wij onderhouden alle merken heftrucks
  • Scherpe tarieven voor onderdelen

Daarnaast kunt u ook bij PTB terecht voor onderhoud aan uw palletwagens, stapelaars, elektrotrekkers, reachtrucks, magazijnstellingen en reinigingsmachines.

Waarom heftruck onderhoud?

Jaarlijks onderhoud en daarbij het laten keuren van uw heftruck is verplicht en staat vastgelegd in de Arbowet. Dit is uiteraard niet voor niets! Een veilige werkomgeving voor uw medewerkers is ontzettend belangrijk. Daarnaast wordt de levensduur van uw heftrucks verlengd door periodiek onderhoud. Onze ervaren monteurs helpen u graag!

Wilt u een onderhoudsafspraak maken?

Voorkom uitval en stilstand! Direct een onderhoudsafspraak maken voor uw heftrucks of een ander intern transportmiddel? U kunt ons bellen of een mail sturen. Wij helpen u graag!

Offerte aanvragen Occasions bekijken