Heftruck reparatie

Heftruck reparatie bij u op locatie. Wanneer uw heftruck defect is kunt u bij PTB Transportmiddelen terecht voor reparatie. Onze monteurs zijn dagelijks onderweg voor heftruck reparatie en hebben ervaring met vrijwel alle merken. Is uw heftruck defect? Neem dan gerust contact op voor een afspraak.

Heftruck reparatie op locatie

Wij repareren uw heftruck op locatie. Onze BMWT-gecertificeerde servicemonteurs zijn dagelijks onderweg voor heftruck reparatie van alle merken. Onze servicemonteurs zijn uitgerust met een bedrijfswagen voorzien van gereedschappen en veelvoorkomende onderdelen. Indien een grote reparatie nodig blijkt kan uw heftruck naar onze werkplaats worden verplaatst. Heeft u een vervangende machine nodig? Die regelen wij ook voor u.

Waarom PTB voor heftruck reparatie?

Indien u kiest voor heftruck reparatie door PTB Transportmiddelen brengt dat verschillende voordelen met zich mee. Hierbij kunt u denken aan:

• Gemakkelijk een afspraak maken voor reparatie
  • Altijd vriendelijke en ervaren servicemonteurs
  • Uw defect of storing wordt snel opgelost
  • Indien nodig regelen wij een vervangende machine
  • Ook reparatie van palletwagens, stapelaars, reinigingsmachines, etc.

Naast het repareren van uw heftruck kunt u ook bij ons terecht voor heftruck onderhoud en het laten keuren van uw heftruck. Deze diensten kunt u optioneel door ons laten uitvoeren wanneer wij uw heftruck op locatie komen repareren.

Contact heftruck reparatie

Staat uw heftruck stil? Dat is onnodig! Neem direct contact met ons op voor een afspraak. Wij komen zo snel mogelijk bij u locatie om uw heftruck te repareren.

Offerte aanvragen Occasions bekijken