Li-ion heftruck voor DEVI

PTB Transportmiddelen mocht een nieuwe li-ion heftruck leveren bij DEVI in Buitenpost. Het jonge bedrijf is in 2018 opgericht en adviseert bedrijven en particulieren over de mogelijkheden op het gebied van duurzame energie. De nadruk ligt op de installatie van zonnepanelen. Het duurzame karakter van de nieuwe TransClusion li-ion heftruck past goed bij de doelstellingen van het groeiende bedrijf.

li ion heftruck duurzame energie

Over de li ion heftruck

PTB heeft een TransClusion FBE20L geleverd. De machine is uitgevoerd met een tweedelige mast met 4,5 meter hefhoogte en een sideshift voor gebruiksgemak. Een krachtige 48-volts lithium batterij levert de energie voor de onderhoudsvrije AC-motoren.

> Meer weten over de voordelen van de li-ion heftruck? Hier lees je meer.

DEVI duurzame energie lithium heftruck

Over Devi Advies

De jonge ondernemers die het bedrijf in 2018 hebben opgericht, groeien snel naar een speler van formaat in de duurzame energiesector. Met een brede kennis van de mogelijkheden van duurzame energie, adviseert DEVI zakelijke en particuliere klanten hoe zij kunnen bijdragen aan de energietransitie.

We zijn DEVI dankbaar voor het vertrouwen in ons bedrijf en onze producten. We wensen de medewerkers van het bedrijf veel plezier met de nieuwe heftruck!