Duurzame Li-Ion heftruck voor Schaap & van Dijk verhuizingen

Sinds kort is er een nieuwe elektrische krachtpatser in dienst bij Schaap & van Dijk verhuizingen; een  elektrische TransClusion FBE35L heftruck met 3,5 ton hefvermogen en voorzien van veel extra’s. Met deze robuuste lithium heftruck is een flinke stap naar duurzaamheid gezet.

Schaap & van Dijk is een bekend verhuisbedrijf gevestigd in Huizen.  Met ruim 15 jaar ervaring in het organiseren, plannen en uitvoeren van verhuizingen kent Schaap & van Dijk de fijne kneepjes van het vak. De van veel opties voorziene Li-Ion heftruck van TransClusion wordt gebruikt voor het verplaatsen, laden en lossen van verhuiscontainers.

De populaire FBE-L serie van TransClusion

Bij PTB Transportmiddelen is de FBE-L serie niet voor niets één van de populairste modellen. De elektrische vorkheftruck is verkrijgbaar in verschillende hefvermogens en met diverse soorten masten. Doordat de heftruck van een Li-Ion batterij is voorzien, kan deze op elk willekeurig moment opgeladen worden. De machine staat  altijd met een volle batterij klaar. De noodzaak om bij langere inzet een batterij te moeten wisselen is nu verleden tijd. De korte laadtijd zorgt ervoor dat deze geavanceerde elektrische heftruck 24 uur per dag inzetbaar is.

Schaap & van Dijk heeft de nieuwe heftruck laten voorzien van een triplex mast met vrije heffing en een hefhoogte van 5 meter. De volrubber banden, de extra lange vorken, de sideshift, een de hydraulische vorkversteller zorgen voor optimaal gebruiksgemak voor de chauffeur van de machine. Met batterijen en wisselstroommotoren die geen onderhoud nodig zijn, is de FBE-L een betrouwbare partner binnen elk bedrijf.

Voordelen van een FBE35L:

• Robuust geconstrueerd
  • Veel bodemvrijheid door de grote banden
  • De krachtige Li-Ion batterij met een lange levensduur
  • Een onderhoudsvrije AC-rijdmotor
  • Stille wisselstroommotoren voor optimaal werkcomfort

De FBE35L is verkrijgbaar met opties zoals;

• Sideshift
  • Vorkenversteller
  • Stalen geïsoleerde cabine
  • Verwarming of airco in de cabine
  • Verschillende mastuitvoeringen

Met de aanschaf van de duurzame Li-Ion heftruck is het verhuisbedrijf klaar voor de toekomst. PTB Transportmiddelen stelt de samenwerking met Schaap & van Dijk erg op prijs!

Bent u benieuwd naar een li-Ion heftruck voor uw bedrijf?

In ons assortiment vindt u naast heftrucks, ook palletwagens en stapelaars met li-Ion batterij. Wilt u weten wat deze machines voor u kunnen betekenen? Laat uw gegevens achter via ons contactformulier, dan nemen we contact met u op voor een gratis adviesgesprek.