Een hightech zijlader van Bulmor voor de interne logistiek van Snijtech

Bij Snijtech in Joure mochten we een geavanceerde multi directionele zijlader afleveren. Deze elektrische zijlader van Bulmor wordt in de logistieke keten van Snijtech gebruikt om lang en zwaar metaal te verplaatsen. Snijtech bewerkt staal en aluminium voor de scheeps- en machinebouw.

zijlader vierweg afgeleverd

Over de machine

De Bulmor BMS45 van Snijtech is één van de modernste machines in zijn soort met 4,5 ton hefvermogen en kan dit gewicht tot 4,6 meter hoogte heffen. Een van de bijzonderheden van deze zijlader is de besturing. De chauffeur kan vanaf zijn stoel 12 verschillende elektronische stuurprogramma’s kiezen. Met een druk op de knop wordt de stand van alle 4 wielen veranderd, om bijvoorbeeld niet te hoeven manoeuvreren om van rijrichting te veranderen. Daardoor wordt veel kostbare manoeuvreerruimte bespaard.

zijlader instructie ptb

De bestuurder bedient de machine met behulp van 2 joysticks en voetpedalen vanuit een comfortabele cabine. Deze is voorzien van een comfortabele stoel en rondom veiligheidsglas. Een platform van 1800 mm en vorken van dezelfde lengte zorgen dat groot plaatmateriaal veilig vervoerd kan worden. De vorken kunnen over de volledige breedte van het vorkenbord (3600 mm) hydraulisch (of elektrisch) versteld worden.

Over Snijtech

Snijtech is toeleverancier van bedrijven in de scheeps- en machinebouw. Met 100 medewerkers worden dagelijks grote hoeveelheden staal en aluminium verwerkt tot nauwkeurig gesneden onderdelen voor jachten, schepen, apparaten en machines.

zijlader kopen

De nieuwe Bulmor zijlader is vol enthousiasme ontvangen. We wensen de medewerkers van Snijtech veel werkplezier met deze geweldige machine!

Bent u benieuwd hoe een Bulmor zijlader ook u voordeel kan bieden?

Medewerkers van PTB kennen de wereld van interne transportmiddelen als geen ander. Als u meer wilt weten over de mogelijkheden van een zijlader of een van onze andere machines, dan maken we graag een afspraak voor een kosteloos bezoek.

bulmor zijlader