3-tons Lithium Heftruck voor Extension Hekwerken

Bij Extension Hekwerken heeft PTB Transportmiddelen een 3-tons lithium heftruck afgeleverd. Extension zocht in eerste plaats een LPG-heftruck ter vervanging van een dieselaangedreven machine. Op advies van PTB koos het bedrijf voor de TransClusion FBE30LF; een model dat is gebaseerd op een robuuste heftruck met verbrandingsmotor, met de voordelen van elektrisch rijden en li-ion batterijtechnologie. De heftruck zal gebruikt worden als assistent in de productie en voor het intern transport van inkomende en uitgaande goederen.

3 ton lithium heftruck

Over Extension Hekwerken

Extension levert kwaliteitshekwerken. De producten worden op maat gemaakt in een eigen fabriek in Sneek. Het assortiment bestaat uit gaasafrastering, schuifpoorten, sier- en stijlhekwerken, voorzien van moderne toegangssystemen met intercom, vingerafdrukscanner of voertuigsensor. De monteurs van Extension installeren en onderhouden de hekwerken.

Extension Hekwerken Heftruck

Over de heftruck

Het type heftruck dat Extension in gebruik heeft genomen ziet eruit als een heftruck met verbrandingsmotor. Om het milieu te ontlasten heeft deze machine een emissievrije elektromotor die zijn stroom krijgt van een li-ion batterij. In bepaalde sectoren kiezen ondernemers vaak voor een LPG- of dieselheftruck. Vooral buiten, op ruw en oneffen terreinen, doen deze machines het goed. De meeste elektrische heftrucks zijn met hun lage bodemvrijheid en kleine banden ontworpen voor kleine ruimtes en smalle gangpaden.

>> Wilt u meer weten over onze li-ion heftrucks? Bekijk dit product

De TransClusion FBE30LF is een combinatie tussen een elektrische en een “motortruck”. De elektrisch aangedreven heftruck is ontworpen met grote banden en veel bodemvrijheid. Verder is de machine voorzien van een li-ion batterij. Dit type accu is onderhoudsvrij, gaat tot 3 keer langer mee dan een conventionele batterij en kan op elk willekeurig moment worden bijgeladen ongeacht het energieniveau en zonder dat de batterij er nadeel van ondervindt. Zet de heftruck tijdens de lunch aan de lader en rijd na een half uur weer weg met een batterij die alweer 80% is opgeladen. Hierdoor is een li-ion heftruck bijna 24 uur per dag inzetbaar, zonder dat je de batterijen hoeft te wisselen.

We wensen de medewerkers van Extension Hekwerken veel werkplezier met de nieuwe heftruck!

Heftruck werkplaats elektrisch