Over Straalbedrijf Koop

Straalbedrijf Koop is een straal- en coatingbedrijf gevestigd in Delfzijl. Het bedrijf bewerkt metalen producten voor voornamelijk bedrijven in de (offshore) industrie. De bewerkingen zijn voornamelijk stralen en coaten, met als doel het preserveren van metaalproducten.

Naast het stationair stralen voert Straalbedrijf Koop met hun mobiele straalinrichting veel klussen ter plaatse uit, zoals het stofvrij stralen van vloeren en het glasparelstralen van aluminium en roestvrijstaal.

Krachtige compacte LPG machines

De twee TransClusion machines die Straalbedrijf Koop in gebruik heeft genomen zijn identiek: ze hebben allebei 2,5t hefvermogen en kunnen heffen tot 3 meter. Daarnaast hebben ze een krachtige Nissan LPG-motor, volrubber banden en lange vorken van 1200 mm. Hierbij sluiten de heftrucks perfect aan bij de wensen van Straalbedrijf Koop.

Het bedrijf heeft voor PTB gekozen omdat het de TransClusion heftrucks de juiste keuze waren voor het bedrijf. TransClusion heftrucks staan bekend om hun betrouwbare en moderne techniek, voor zeer aantrekkelijke prijzen. Ook de standaard uitrusting bestaande uit een digital display, operator presence system, LED werk- en wegverlichting en comfortabele zitplaats, maken de TransClusion tot een excellente keuze.